onsdag 23 november 2011

Träningslängtan

Jag dras med en grinig förkylning som sitter i luftvägarna och halsen.
 Herregud, det var ju inte längesedan sist ju!

Jag har inte tränat på över en vecka nu. Förra veckan var ju fulltecknad varenda kväll och jag blev dålig i halsen resan på ondagen. Jäkla skit! Fast i söndags var vi ute på en lång promenad, vi gick säkert 7 km i alla fall i hyfsad takt.

Samtidigt som jag är oerhört frustrerad över att jag inte är pigg nog för träning så är det jättestressigt på jobbet och jag håller på att gå i fullständig spinn.

Det är inte lätt att hålla alla känslor i ordning när det bara snurrar på. Det rinner över titt som tätt och det är min älskade familj som får ta det. Det känns verkligen inte bra och jag har varenda morgon den här veckan tänkt att - Imorgon, DÅ ska jag hålla mej lugn, då ska jag inte stressa runt.

Har inte lyckats speciellt bra hittills. Imorgon har jag en ny chans. Ska ta den.



Inga kommentarer: