onsdag 7 mars 2012

Det blev en bra dag!

Igår lekte jag fotomodell igen. Det var fantastiskt roligt!

Gänget som jobbade med detta var himla trevliga allihopa men den som verkligen fick mej att slappna av var fotografen himself, Jimmy Hansen. Vilken kille! Googla honom!

Lite tråkigt är det att allt det här roliga och spännande med reklamkampanjen och nu ett tidningsomslag liksom är över. Jag vill mer... Vem vet, jag kanske får en ny chans någon annan gång.

Tills dess återgår jag till mina kontoavstämningar och allt annat som jag gör på jobbet. MITT jobb, som jag faktiskt gillar och är bra på! Jag får fantisera vidare om min glamourösa modelltillvaro någon annan gång. Mina fötter och vader hälsar att de minsann trivs bättre med kontorsjobbet, om det blir tal om nåt annat ska de ha extra ersättning för sveda och värk!

Inga kommentarer: