måndag 26 mars 2012

Nu är vi inne på andra varvet

Inte mej emot, nu snurrar Harry Potter filmerna här igen.

Ikväll är det femte filmen som gäller, himla trevligt tycker jag. Det är nu unge herr Potter börjar växa till sej och bli snygg och det gör ju denna fantastiska story ännu bättre.

Jag fick hämta barnen idag och trots att jag inte riktigt trivs i det oplanerade så har eftermiddagen varit riktigt trevlig. Full folkus på mina små och så lite matlagning på det, alla andra måsten får vänta till en annan dag.

Förra veckans fem planerade träningspass blev fyra. Jag skulle ha kört en PW/Jogg igår men jag städade istället. Är ganska nöjd ändå, det blev ju faktist fyra pass!

Denna vecka blir lite knivigare att få till med en jobbresa, möten, hämtning av barn och skjutsande till träning. Planen ser ut så här:

Måndag: Vila
Tisdag: Skivstång/Spinning
Onsdag: Vila
Torsdag: PW/Jogg
Fredag: Spinning (lunchträning)
Lördag: PW/Jogg
Söndag: PW/Jogg

Om bara min hals (skulle eventuellt kunna vara en begynnande förkylning...) inte kliar mer än vad den gör nu så ska det nog fungera bra det här.

På't bara!



Inga kommentarer: