måndag 19 mars 2012

Letar du efter ett alldeles perfekt gym?

Då behöver du inte leta längre, för jag har svaret. Ta dej till Friskis & Svettis i Sickla och du har hittat hem. Vilket ställe! Alldeles, alldeles fantastiskt bra!

Allt detta beröm får de av mej, trots att det inte fanns något löpband ledigt till mej när jag kom dit idag. Det blev crosstrainer och rodd istället i dryga halvtimmen med stretch på det.

Vidare i veckan är medelgympa planerad till onsdag lunch, ett långpass (75 minuter) med spinning på torsdag kväll och PW/löpning på fredag. Sen får det bli vila på lördag och ett sista pass med PW/löpning på söndag.

I veckan som gick fick jag in fyra träningspass (måndag: löpning 6 km, onsdag: medelgympa 45 min, fredag: spinning 45 min, lördag: löpning 7 km) och jag är så himla glad för det, nu rullar det på igen. Precis som jag vill ha det!

Nu ska jag se till att satsa ännu lite till, jag vill göra ett par av passen hårdare och tuffare. Det tycker jag är nackdelen med att träna ensam, jag har ingen att bräcka eller någon som peppar mej att kämpa hårdare.

I helgen var mannen och jag på Golden Hits tillsammans med några vänner. Det var riktigt lyckat! Bra mat, bra underhållning och massor med dans. "Vår" servitör under middagen och showen var en riktigt mysig och supertrevlig kille vid namn Erik, snacka om rätt person på rätt plats! Sjunga, dansa, spela fiol och gitarr kunde han också. Honom hoppas jag få se medverka i nästa stora musikaluppsättning i den hör stan, han var verkligen superduktig.

Denna trevliga helg toppade vi med att bo kvar på ett litet hotell i stan. Det finns inte mycket som slår en svensk hotellfrukost!

Vi var inte så lite slitna igår men vi överlevde, man har inte så mycket val när barnen är upphämtade hos barnvakten och det ska fixas, skjutsas till träning och handlas...

Om en dryg månad är det dags att smita iväg lite igen, då är det Palma som hägrar... Trevligt!

Inga kommentarer: