fredag 7 november 2008

Laddar inför en härlig helg...

Så sitter jag här, ensam i soffan, med en kopp te inom räckhåll.

Magnus och barnen sover sen några timmar. Jag ska strax gå upp och väcka dottern för lite mat innan natten. Då sover hon så gott fram till kl 6 imorgon bitti. Hoppas att hon är en snäll tjej så att hon somnar om fort imorgon. Mamma vill ha sovmorgon!

På söndag tänker jag göra mitt allra bästa för att komma upp tidigt. Tänkte att Viggo ska få bjuda pappa på frukost på sängen på "Fars dag". Vet att Viggo skulle älska det! Troligen den "drabbade" pappan också...

Samma dag ska Viggo börja på skridskoskola, Friluftsfrämjadet arrangerar. Magnus har lovat att han ska vara med. Är innerligt tacksam för att jag slipper frysa i Hanvedens ishall i en timme varje söndagsmorgon...

Är ganska säker på att jag lär få vara med på måååånga liknande aktiviteter i framtiden, så jag skäms inte ett dugg över att jag är glad att slippa just denna... ;)

Hanna har sedan en vecka lyckats att rulla från rygg till mage. Har dessvärre inte lyckats att få med vändningen på film än, men kolla hur glad hon är änr hon har lyckats!

Nu börjar ögonlocken bli behagligt tunga, ska passa på att hoppa på sömntåget.

KRAM!


Inga kommentarer: