lördag 22 november 2008

SNÖ!

Varje år förundras jag över hur mjuka alla ljud blir ute när det den första snön har kommit. Jag gillar verkligen vintern när det är som det har varit idag; några minusgrader, ganska klar himmel och snö... Jag blev så inspirerad att jag fixade min lilla ljusslinga i trollasseln och så kopplade jag in min "fuskbuxbom" i förrådsfönstret. Det blev jättefint! Viggo och Magnus var ute och lekte i nästan fyra timmar; det var snowracer, snöbollskrig och en massa annat kul... Och nästa helg är det första advent... hjälp.. sakta ner tiden lite... Från det ena till det andra! Hanna har börjat äta "riktig" mat! Eller ja, äta är väl att överdriva något... Hon gapar stoooort när skeden kommer, men hon vet inte riktigt vad hon ska göra när maten väl är i munnen... Det fixar sej nog det med vad det lider... Söt är hon i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jösses vad söt hon är... vad härligt att Ni också fått snö! Hälsa till alla Dina godingar, vi ses snart!

Kram från syster-yster