lördag 8 november 2008

Så var det lördag igen...


Rapport från soffan:


Barnen sover. Magnus sover. Jag har tråkigt. Ska nog smyga iväg till frysen och plocka fram (och självklart äta upp...) den UNDERBART goda Ben & Jerrys glassen "Half Baked" som blev veckans lördagsgodis. GRYMT god!


Idag har vi städat vårt förråd, jag fattar inte hur mycket skit vi lyckas med att trycka in där! Nu kan man dansa salsa där inne! Frågade Magnus om han ville ta en svängom, men han vägrade...
Hoppas att han kommer att vilja dansa med mej på bröllopet... Faan vore det annars! ...han vågar nog inte annat då... ;)


På eftermiddagen for vi in till stan och strosade runt vid Odenplan. Sen käkade vi middag på Wasahof (http://www.wasahof.se/). Det var väääldigt gott, men jag måste erkänna att det var svårt att njuta helt av maten. Precis lagom till att varmrätten ställdes fram, så tröttnade Hanna och sen kan ni räkna ut resten... På nåt sätt fick vi ändå i oss maten och det var riktigt trevligt. Mysigt att gå ut och käka med hela lilla familjen! Viggo är så duktigt och tycker det är lite spännande att äta på retaurang. Han saknade dock räkchipsen som man får på kinakrogen!
Jag vill jättegärna gå dit igen, men då utan barn. De har ruggigt läckra skaldjursplatåer som jag väldigt gärna vill testa ihop med ett och annat glas gott vin...


Såg också ett annat kul ställe - SalsaAkademin! Det vore nåt det, är helt övertygad om att jag nog skulle kunna "baila" loss där! Hittade deras hemsida.... http://www.salsaakademien.se/


Sov gott! Kram!

Inga kommentarer: