måndag 24 november 2008

Se det snöar...

Guuud va det snöar! Jag tycker att det är himla mysigt! Är också MÄKTA stolt över mej själv, för vi tog vår "Jordbrorunt" tur trots busvädret o drivsnön. Och det var trevlig också! Tack söta goa Kristina för att jag har dej att promenera med varje dag! Hur ska det gå när hon börjar att jobba igen. Får väl snacka in mej hos Dennis så att han hänger med på mina promenader. Men, det blir ju inte samma sak... Hanna sover som en gris i vagnen och jag vänar smått otåligt på att hon ska vakna o vara hungrig. Mina tuttar behöver det.... Magnus är något decimerad sedan igår. Han skulle visa att han inte var sämre än ungarna och STOD upp i en pulka och åkte på så sätt nerför backen... Avslutningen var inte så snygg, han kraschade och slog i svanskotan... Så här snygg var han i alla fall tidigare på dan!


Kram!

Inga kommentarer: