tisdag 4 november 2008

Tiden går så fort...


Fem månader.


Jag har varit hemma i FEM månader!


Det är ju jättelång tid! Det har hänt så mycket. Hanna skrattar högt, sitter med stöd, är jättestark i benen, börjar väl skolan snart... Hjäääälp.... Vill stanna tiden, det får inte gå så fort!


Viggo är alldeles fantastisk han också. Vi var på utvecklingssamtal på skolan idag, han och jag. Fröken Janna hade bara gott att säga. Jag förstår henne - han är så himla go! Det hetsiga temperamentet har han absolut fått från pappa och sin fantastiska sociala förmåga har han definitivt fått från mej! ;)


Jag låter som världens mest självbelåtna person. Men, jag är så stolt över mina barn. Jag måste få svälla ut och "skräppa" över mina fantastiska barn!


Börjar bli trött nu, det är dags att gå en trappa upp och sova.


Go natt!


KRAM!




Inga kommentarer: