torsdag 19 maj 2011

Dagen

Jag har varit ledig idag och är det imorgon också, dagis har stängt. Större delen av dagen har jag städat och strukit men nu är huset i en helt klart godkänd ordning. Nu kan vi göra helg och bara koppla av. Mmmmm, skönt!

Det blev en sväng till centrum också, barnen var i stort behov av att få i ordning på sina kalufser. Nu är de så himla fina båda två! De gillar verkligen att gå till frissan och bli ompysslade. Jag satt där och bara njöt av lugnet. Det blev lite fönstershopping och glassätande också, vi hade det riktig mysigt. Idag lämnades vagnen hemma och lilltjejen knatade omkring utan några problem i över två timmar. Hon håller på att bli stor...

Jag hoppas på blå himmel och sol när vi vaknar imorgon. Morgonkaffet ska då intas i solen på terassen. Som jag längtar!

Inga kommentarer: