tisdag 10 maj 2011

Västkusten ÄR Bästkusten!

En joggingtur utmed havet i solnedgången, visst låter det härligt?! Så gött hade jag det i Varberg igår kväll. Efter det sov jag gott i en himla fin hotellsäng och gottade mej med en lyxig hotellfrukost imorse. Det blev en intensiv dag med jobb där idag innan jag tog tåget hem igen.

Nu är jag på hemmaplan igen och ska alldeles strax gå upp och snosa på två sovande barn. Har saknat dem!

Imorgon ska jag faktiskt jobba, ingen ledig dag den här veckan. Barnen har haft det bra med farmor och fått vara lite lediga så det känns bra ändå.

Förresten, jag måste ju få uppdatera med den gångna veckans vägning! Jag har stått still under en tid igen men så till slut fick jag ett skönt minus på 1,1 kg på vågen! Det var verkligen på tiden. Hoppas att det kan fortsätta så nu...

Inga kommentarer: