lördag 21 maj 2011

Kriget är slut

Det där med ljudböcker är nåt nytt för mej. Morgan Allings "Kriget är slut" beslutade jag igår skulle få min premiärtalbok. Sagt och gjort, jag laddade in den första skivan i ipoden innan dagens löppass och så gav jag mej iväg.

Det blev inget bra. Efter halva rundan fick jag stanna, för då rann tårarna... Där stod jag mitt ute i skogen coh grät så tårarna sprutade. Hmmm, boken är fantastisk men så fruktansvärt sorgsen och rörande. Det funkar inte på mej när jag ska peppa mej själv och springa. Då funkar Robbie Williams mycket bättre!

Min löprunda var fruktansvärt jobbig idag. Varenda millimeter av min kropp gjorde envist motstånd och det tog sin lilla tid att ta sej runt. Inte ens det där härliga lyckoruset infann sej efteråt, jag var bara glad att det var över.

Nu håller jag alla tummar jag har för att vågen ska visa att den gångna veckan har varit riktigt bra.

Inga kommentarer: