lördag 10 december 2011

10 december

Det är en 10 december idag. Fattar ni?! TIONDE DECEMBER! Herregud, det är snart jul. Året är på väg att ta slut!

Var tog 2011 vägen?!

Det är också strax dax för sonen att fylla år. Åtta år blir han på söndag. Det känns nästan lite overkligen att han faktiskt har funnits med oss i åtta fantastiska år. Helt otroligt!

Tiden bara tuggar på medan jag stressar runt och försöker planera tillvaron för att hinna med så mycket som möjligt. Jag har blivit dålig på att stanna upp. Men ikväll blev det en sån där mysig kväll. Trevligt sällskap i soffan och Idolfinal. Glada barn. Mer prat i samma soffa med systerdotttern när alla andra hade lagt sej.

Är varm i hjärtat, kommer att sova gott inatt.

Veckan som gått har bestått av mycket jobb, massor med hemmafix och en ganska ok mängd träning. I måndags körde jag ett benpass, i tisdags tog jag en dust med löpbandet och idag blev det först styrka för överkroppen och sedan trampande på löpbandet igen. Jag skulle önska ytterligare ett pass med löpning i helgen men jag är rädd att det inte finns tid till det.

Nu är det dags att glida in i den där efterlängtade sömnen... Go natt!



Inga kommentarer: