söndag 18 december 2011

Men nääää!

Rösten har delvis hittat tillbaka igen. Trycket över bröstet är kvar men nu tror jag nog att förkylningen ger med dej snart. Det måste den! Jag längtar efter att träna...

Idag har jag försökt att få till lite julstämning här hemma i radhuset. Nu är granen på plats och några tomtar blev framplockade också. Två satser med knäck har tillverkats, likaså en supergod snickershistoria.

Allt kunde vara i det närmaste prefekt, men kvällen rundades av på ett jättetråkigt sätt. Lilla klätterapan till dotter var uppe på tvättmaskinen för att hämta nåt i ett skåp och for med näsan före i badrumsgolvet. Stackars liten. Nu ser hon ut som en tragisk liten boxare som fått en lite för mycket stryk.

Jag sitter här i soffan med lillsnorpan sovande bredvid. Ska snart bära upp henne till min säng. Hon får ligga nära inatt. Min lilla älskling...

Inga kommentarer: