lördag 24 december 2011

Stilla natt. Eller?!

Man och barn sover. Jag ligger i soffan och funderar på om whiskyn som jag smuttade på ställde till det eller om det är min tur nu. Min tur att ta över det dottern gick igenom igår, magsjukan alltså...

Ingenting har hänt än men jag känner mej lite... konstig. Håller tummarna och hoppas, hoppas, HOPPAS att kombinationen liiiite för mycket god mat, stillasittande och en jäkligt tight trosgördel som gör att min mage känns lite väl rörig.

Snälla snälla  nån, säg att det är så. Jag tycker inte om att må illa!

Det har varit en riktigt fin julafton. Dottern har i och för sig gått på halvfart med feber hela dagen men tack och lov räckte det med kräkstrapatser igår. Lilla snorpan, det var knappt att hon orkade med alla fina julklappar. Men med lite hjälp så gick det bra. Förmiddagen var lugn med lite förberedande fix innan vi begav oss till familjen och julfirandet Trollbäcken. Det var som sagt väldigt mysigt och trevligt, alla var glada och nöjda.

Jag hoppas som sagt att denna julhelg får fortsätta så och det gäller ju bara att bestämma sej, eller hur?!

Inga kommentarer: