torsdag 22 december 2011

Nu är det nära!

Det är nära till mycket nu!

Herregud, i övermorgon är det julafton. Jag gillar julen även om jag inte har haft så mycket tid över till att julfrossa med pyssel och fix i år. Well, det blir jul ändå och jag är helt övertygad om att den kommer bli en riktig höjdare!

Det bästa är att veckan som kommer är ledig. Som jag har längtat! Ingenting är planerat, vi ska bara vara hemma och göra inget alls eller vad vi nu får för oss att hitta på. Jag har en aning om att det kommer att bli en del legobyggande och barbiepysslande. Tomten och jag är nämligen ganska bundis.

Sen hoppas jag att att jag kan komma igång med träningen också nu när jag ska vara ledig. Förkylningen börjar så sakta ge med sej och jag längtar verkligen efter en löprunda!

Nu återstår bara en ynka arbetsdag innan denna efterlängtade julledighet... Jag kommer att studsa upp ur sängen imorgon! Well...

En annan sak som är nära förestående nu är startskottet för den reklamkampanj som jag kommer att vara med i. 27 december går starten på nätet och 2 januari kommer börja synas i tidningar och på TV.

Jag fick en härlig julklapp idag, det kom en CD på posten med filmerna och några bilder! Vilken konstig, underbar känsla att se sej själv i ett sånt sammanhang.Men jag gillade det verkligen och är så GLAD för att det är så snyggt och bra gjort! Det har varit riktigt nervöst ett tag men nu kan jag koppla av, jag har absolut inget att vara orolig för.

Ha nu en riktig god jul och ett gott nytt 2012!

Inga kommentarer: