onsdag 9 januari 2013

Djupare och djupare i soppträsket...

Gjorde soppa igår också! En sån höjdarmat det är!

Gott och mättande, "pointsbilligt" och smidigt att värma som matlåda på jobbet. Igår gjorde jag en soppa med röda linser, lök, vitlök, passerade tomater, grönsaksbuljong, paprika, lite matlagningsgrädde och kryddor. Jättegott!

Det blev en PW på 45 min i snösörjan igår kväll och idag var jag tillbaka på gymet (första gången sedan 20 dec...) och körde ett kettlebellspass. Svinjobbigt var det! Det lär kännas imorgon...

Det känns skönt att jag har fått till lite träning i veckan trots att jag inte hade planerat något i förväg. Nu ska det bli en PW imorgon kväll, gymbesök på fredag, PW med mannen på lördag och ett lite längre pass på söndag, oklart vad än så länge.

Jag är på gång!

Inga kommentarer: