onsdag 2 januari 2013

God fortsättning!

Det har inte blivit så mycket med bloggandet på ett tag. En fin julhelg med ledighet och påföljande nyårsfirande har passerat. Himla trevligt alltihop men dessvärre har allt detta ackompanjerats av en molande huvudvärk.

Har inte mått mitt bästa. Träningen har gått på halvfart men inte varit helt frånvarande. Det känns bra. Under en tid har jag funderat mycket över och kommit fram till att maten jag stoppar i mej inte är den bästa, jag saknar kontroll.

Planen var att göra en nystart på nyårsdagen. Sagt och gjort, igår startade jag upp mitt pointsräknande igen. Ställde mej också på vågen och fick en mindre chock... Nu jävlar!

Min styrketräningsutmaning ska jag definitivt hålla i och den har absolut givit resultat men jag måste få ordning på kosten igen. Då vet jag att jag kommer att lyckas. Basta!

Ikväll köpte jag med mej en spikmatta hem, hoppas på att den kan få bort värken. Håll tummarna för mej!

Inga kommentarer: