lördag 26 januari 2013

Tar det aldrig slut?

Lördag morgon. Vaknar med en hals som gnäller idag också.

Det blev inte något gymbesök i torsdags kväll men idag finns ingen återvändo, nu måste jag åka dit. Jag kör på och ser hur det känns. Går det inte så lär jag märka det. Är så jäkla trött på det här!

Jag har haft två fantastiska dagar på barnens skola, det har verkligen varit roligt att få se vad de gör på dagarna.

Igår var det en efterlängtad lönefredag för många. Vi hade veckans matinköp att göra idag och jag föreslog igår att vi skulle fixa den där shoppingen tidigt idag för att slippa ett hysteriskt ICA Maxi (de bygger dessutom om butiken...). Någon väckarklocka fick jag inte ställa för maken men han lovade att väcka mej när han gick upp. Jo, tjena, det gjorde han inte. Men jag vaknade i alla fall tidigt och 07,45 kom jag ur sängen och drog på mej lite kläder för att komma iväg. Möttes av maken som redan var på väg ut genom dörren för att åka iväg. Åh, han är bra min man!

Jag klagar inte alls på att jag får sitta här och mysa i soffan istället. Trevlig helg!

Inga kommentarer: