måndag 5 juli 2010

Bra start, något sämre avslut...

Pigg som en lärka studsade (nåja...) jag upp ur sängen och drog till gymet för ett träningspass innan jobbet. Det gick alldeles finemang ända tills jag skulle duscha och insåg att jag hade missat det där med handduk, det fick bli pappershanddukar istället. Funkade det också.

Dagen har varit minst sagt intensiv och lång, var hemma för knappt en timme sedan. Har intagit en mindre kulinarisk måltid, känner mej inte riktigt nöjd med den. Det finns ju sett ställe som börjar på Mc och slutar på Donalds, där körde jag förbi. Mindre bra.

Men! Jag valde det och får stå mitt kast, så är det bara, gjort är gjort. Imorgon är en annan dag, bla bla bla....

Nu ska jag sova snart men först ska jag nog köra ut soptunnan för tömning i morgon, oooo vilket spännande liv man har!

PUSS!

Inga kommentarer: