fredag 30 juli 2010

Bra timing!

Vi är hemma igen efter några riktigt härliga dagar i Skåne med familjen. Min älskade man har varit hemma och jobbat så det har varit lite tomt utan honom men vi hade det bra ändå.

Barnen och jag fixade de långa tågresorna kanonbra och Borstahusen visade sej från sin allra vackraste sida. Det var trevligt sällskap, god mat, stressfritt och till och med lite träning kom med på ett hörn (två joggingrundor och en PW!). Jag önskar så att vi kunde vara kvar ett tag till.

Som den goe sonen uttryckte det; "Mamma, jag vill både stanna coh åka hem, jag önskar att jag kunde föröka mej!"

Vi tajmade dock hemresan riktigt bra. Regnet kom så snart vi satte oss på tåget!

Nu ska helgen avnjutas i världsmetropolen Överlöpe, sen är det jobb igen...

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi saknar Er jättemycket! Det blev vääldigt tyst här när Ni åkte, ingen som frågar "vad gör du? Eva, vad gör du?" Ser redan fram emot nästa sommar! Kram från syster-yster med familj. (PS Emma lyckades missa tåget...)