söndag 11 juli 2010

Prickig korv

Det är ganska gott tycker jag, och en riktig goding är vår alldeles egna lilla prickiga korv just nu, nämligen lilla dottern. Hon har fått vattkoppor alldeles lagom till semestern. Hmmmm...

Jag lider med henne i värmen, men det verkar inte som hon har så mycket klåda. Fast hon har det jobbigt på nätterna, stackarn, både kli och så är det supervarmt...

Våra semesterplaner har gått åt skogen, det är plaskdamm i trädgården som gäller här just nu. Men solen skiner och vi får vara lediga. Det är huvudsaken!

Ställde mej på vågen imorse och den visade -0,7 kg, trevligt! Nu ska jag bara se till att jag inte går upp nåt de här lediga veckorna. Mitt mål är att stå still, hoppas att det funkar!

Kram!

2 kommentarer:

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Å stakkars liten. Ønsker god bedring!
Så fin siden din har blitt - digger de røde hjerter. Har jo blitt gift siden sist - sikkert derfor jeg er i romantisk modus.. hihi....
Hadde Stina, Cilla og hele jentegjenget her i bryllupet - du kan tenke deg hvor liv det var! Stina sang helt vidunderlig sammen med de andre i kirken - det vackraste av Cecilia W.

Sommer klem til deg..

Anonym sa...

Hälsa o pussa på korven från moster!