onsdag 7 juli 2010

Upp och ner

Dagen började uppåt, startade med träning idag igen. Jag kom pigg och laddad till jobbet, härligt!

Började tänka att jooo, det kan nog bli en bra dag, kommer att hinna jobba undan en del. Skulle inte ha tänkt det, för då händet det grejer slag i slag. Jag kände mej otillräcklig och lite smått stressad...

Då kom det ett mail från en av våra butiker.
Jag hade fått ett AGERA kort.

AGERA står för Attityd - Glädje - Engagemang - Respekt - Ansvar och är de grundpelare vi arbetar efter. För att visa lite extra uppskattning mot våra arbetskamrater så kan vi skicka kort till varandra i de här olika kategorierna.

Jag fick ett AGERA kort för engagemang. De hade skrivit så fint och jag blev så glad så tårarna rann på mej. Så snällt! Såna saker gör att man orkar lite till och får lite ny gnista.

Efter jobbet blev det ett besök hos frissan. Hur det blev? Well... Jag har varit mer uppåt efter tidigare besök på samma ställe. Men det är ok i alla fall.

Kram!

Inga kommentarer: