tisdag 4 oktober 2011

Vacuum

Dottern är piggare idag. Febern är borta, bara förkylningen kvar.

Jag önskar att jag spridudlade av energi men så är inte fallet. Inte alls. Jag känner mej hängig och slö. Allt känns tråkigt. Förkylningen vill inte ge sej, huvudet värker.

Det blev inte någon träning igår. Jag gjorde en äppelpaj istället. Förbannat dålig prioritering, jag vet. Men sällskapet som mumsade i sej den där pajen tillsammans med mej var himla trevligt, det var nämligen min man.

Nu har jag planerat träning idag istället. Jag ska skjutsa sonen till pianolektionen och sedan hämta mannen på jobbet. Lämnar då bil och barn till mannen och går till gymett. Ska vara med på ett medelpass tror jag. Eftersom motivationen är lika med noll så tänkte jag att det kunde vara bra med nån som berättar vad jag göra. Då kanske jag kommer igång ordentligt.

Det värsta är att jag inte ser fram emot det där ett endaste dugg. Vill bara lägga mej ner och sova....

Inga kommentarer: