fredag 23 november 2012

Dag 17 - Jag är ett monster

När det urdåliga humöret och grinigheten ligger som en svart sörja i bröstet och trycker, vad gör man då?

Jag testade lite olika varianter idag. Jag gömde mej på toa och lät tårarna rinna, jag försökte släppa ut det via många och långa suckar. Ingenting hjälpte.

Gick till gymet och frågade om de hade en sandsäck jag kunde få slå på. Det hade de inte. Jävla ställe.

Körde ett pass i så högt tempo jag kunde förmå med kettlebellsen vinande kring öronen. Grinade lite till (men bara lite diskret, nån måtta får det ju vara).

Efter dusch och lunch var mycket av den där sörjan borta. Att få komma hem nu och pussa och krama familjen gör förhopppningsvis att de sista resterna försvinner de med.

Kram, hoppas att din helg blir fin och vilsam.

Inga kommentarer: