måndag 26 november 2012

Lugn och ro

Undrar hur de tänkte på hotellet när de såg mitt önskemål om ett lugnt och tyst rum. "Ahaaaa! Henne ger vi ett rum gatan vettja!"

Well, jag är trött och rummet är fräscht och jag måste ändå ha musik i öronen för att kunna sova innan jag känner mej hemma på ett nytt ställe.

Imorgon ska jag hålla kurs för ett gäng kunskapstörstande norska resesäljare. Det ska bli roligt som vanligt!

Nu ska jag låta den halvtråkiga sushin smälta och sen bara ligga här i sängen och titta på "Sommarpratarna" på SVT. Bra grejer.

Det fanns en träningsplan i skallen imorse men den föll på grund av grinighet och stress. Himla dumt egentligen eftersom ett pass på gymet brukar råda bot på just sånt.

Ny tag en annan dag.

Puss o kram från Oslo. Här är det vinter med snö i luften.

Inga kommentarer: