onsdag 28 november 2012

Dag 22

Dag 22 i min utmaning.

Tror nog att jag har knåpat ihop ett par muskler faktiskt. Lite mindre lull om magen kanske. Har inte vägt mej på tre veckor så jag vet inte vad vågen säger. Kanske sitter kläderna lite bättre men det känns inte någon större skillnad.

Tankarna snurrar, skulle jag ha satsat mer på maten? Tycker att jag sköter mej ok men det kan absolut bli bättre och mer disciplinerad. Jag går vidare på samma, hyfsade linje ett tag till så får vi se. Jag mår himla bra.

Av träningspasset i måndag blev som jag skrev sist intet. Jag intog gymet idag istället. Jäklar va segt det var, på andra varvet på mina övningar kroknade jag fullständigt. Puh, bara en tillfällig svacka får vi hoppas.

Nästa pass blir på fredag och så ska det promeneras i helgen. Det blir bra det här. Absolut.


Inga kommentarer: