söndag 7 juni 2009

Söndag kväll...

Barnen sover så sött och jag funderar på att snart gå och sova jag också.

Igår var vi på utflykt med kyrkan till Furuviksparken utan för Gävle. Himla trevligt var det! Ana och barnen var med också. Hanna sov hela vägen dit och de andra barnen skötte sej exemplariskt både dit och hem.

Vi promenerade omkring och tittade lite, käkade matsäck och till slut hamnade vi i "tivoli-delen" som helt klart var barnens favoriter. En väldigt lyckad dag!

Idag har jag däremot varit riktigt låg, med en massa ont i mgen. Sov två timmar mitt på dagen och sen tittade jag lite på tennisen från Paris. Blev lite gladare, trots att Federer vann. SÅ roligt att det har gått så bra för Tibro-killen Robin Söderling! Känner mej verkligen som västgöte idag och så är jag ju näääästan från Tibro!

Stor kram från soffan!

Imorgon är en ny, härlig vecka!

Inga kommentarer: