torsdag 15 oktober 2009

En lista som jag snott - trevlig läsning?

1. Hur gammal är du om fem år? 41

2. Vem var den sista du träffade? Arbetskompisen Karro
3. Hur lång är du? 163 eller nåt sånt.
4. Vilken var den senaste film du sett? Mamma Mia
5. Vem ringde du senast? Någon av våra butiker.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Mannen - "Va söt hon är!" (Han hade mmsat en bild på dottern)
7. Vad är dagens planer? Soffan, lite kladdkaka, sova - hela natten. Inte göra välling.
17. Vad skrämde dig som barn? Vilse i pakan och Storpotäten.
18. Vem fick dig att skratta senast? Karro
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nää, men jag hade mest kasettband... Första jag hade var Carolas Främling.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Trosor och Linne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jaaa, tror det.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Mina "Foppisar" som jag har inne...
26. Är du social? Ja, ganska.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys "Half baked" Göööörgo!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka på semester med familjen och renovera.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? O ja! Skulle inte kunna leva utan!
31. Vad dricker du till frukost? Först vatten, sen kaffe, kaffe, KAFFE!
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på magen eller på vänster sida.
33. Kan du spela poker? Ja, är en jävel på Texas Hold'em.
34. Tycker du om att mysa? Jaaa! Men det blir inte så ofta som jag önskar.
35. Är du en beroendemänniska? Jaaa....
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min bardomsgranne Linda. Vi bodde mittemot varndra när vi var små.
37. Vill du ha barn? Fler än de två jag har? Man ska aldrig säga aldrig, men det är inte speciellt troligt.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
40. Föredrar du havet eller en pool? Så skiiiimrande var aldrig havet.... Det är vackert!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder till barnen och mer eller mindre onödiga grejer på IKEA.
42. Äger du dyra smycken? Nä, men de jag har betyder väldigt mycket för mej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Näpp.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kladdkaka..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Tror nog att det är Bertil eller Calle på jobbet.
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt vattenkoppsärr i ögonbrynet.
47. Vad har du för ringsignal? En lugn låt som inleds med Nananana... The smell on your face lingers on me now...
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en brun och rosa sparkdräkt.
49. Flirtar du mycket? Nej, bara med min man.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den tog jag på mej själv i köket.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jg att jag skulle fixa om jag var tvungen.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, DÅ flirtade jag! ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg...
54. Läser du dagstidningen? Ja. DN
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Gungar lite ibland....
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Alltid RIX FM förutom på fredagskvällar, då är det P4 ocj Karlavagnen med Marcus Birro som gäller.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett ordernummer på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? När Viggo sjöng där i juni.

Inga kommentarer: