tisdag 13 oktober 2009

Jag gjorde det!

Det har varit en natt med lite mindre sömn än vanligt. Hanna har varit väldigt orolig och jag har sovit i hennes rum med henne nära nära i gästsängen.

Trots sömnbrist har det varit en härlig morgon! Jag väckte Viggo med att berätta att jag köpte Cheerios till honom när jag var och handlade igår kväll. Han var uppe ur sängen på två röda! Innan dess fick jag en go lång kram och lite kittel också.

Jag veeet, det är nog lite mycket socker egentligen, men.... Vi är väldigt konservativa när det gäller frukostflingor i vår lilla familj. Det är Allbran eller inget. Viggo käkar dem utan att gnälla, men lite omväxling kan han ju få på frukostbordet, nån gång ibland i alla fall!

Nu doftar dottern väldigt mycket - återkommer efter blöjbyte!

När vi gick iväg till skolan hängde regnet i luften och jag tänkte att jag nog skulle gå direkt hem när jag lämnat Viggo.

Men, under sker! Hur det nu blev, så tog jag en härlig power-walk på en timme runt Jordbro. Det regnade och SNÖADE faktiskt. Ruggigt kallt...

Så BRA det känns nu! Har druckit en kopp kaffe och käkat ett par knäckemackor och känner mej väldigt tillfreds.

Kram!

Inga kommentarer: