söndag 25 oktober 2009

Snart november...

Det kan ju inte vara sant. Det är snart NOVEMBER! Nu hoppas jag på en riktig vinter så att jag får slippa det här gråa, trista pissregnandet....

Veckan som kommer är höstlov för sonen. Har än så länge planerat in ett biobesök, men jag hoppas att vi kan hitta på nåt mer kul. Jag är hemma till och med onsdag, sen tar mannen över hushållet igen.

Är väldigt sugenatt ta med barnen till Junibacken. De har precis byggt om "lekrummet" med tema från Lennart Hellsings böcker. Jag älskar hans rim och ramsor, Viggo också!

Har väl en och annan gång funderat på vad mannen kan ha rökt för nåt spännande för att få inspiration, men i alla fall...

Ska kolla vilka öppettider som gäller nu under hösten. Jag älskar sagotåget, skulle kunna åka det hur många gånger som helst!

Nu ska jag ta och koncentrera mej lite på en väldigt mysig film - Love Actually. Har sett den flera gånger och kan inte få nog!

Till nästa gång - Stor kram!

Inga kommentarer: