söndag 13 mars 2011

Bollibompa

Tidig morgon idag också. Jag börjar sakna min morgonpigge man som nästan alltid går upp med barnen på helgerna alldeles frivilligt. Nu tittas det på "Specialagent Ozo" Hmmm....

Som vanligt så smög jag mej upp på vågen när jag vaknade, det är ju söndag. Den visade ett minus denna vecka också, -1,4 kg! Nu går det definitivt åt rätt håll igen. Efter alla turer upp och ner så kan jag konstatera en total viktnedgång på nästan 3 kg på en månad.

Det gör mej jäkligt motiverad att fortsätta ett tag till!

För att försöka styra upp veckan lite så har jag redan nu lagt träningen i min checklista. Det är dags för tjänsteresa igen på fredag och en helg med två kalas och då brukar det vara lite småtufft att hålla koll på maten. Men bara jag får till träningen så är det inte några problem.

Nu är det "Charlie & Lola", ett Bollibompa program helt i min smak!

Inga kommentarer: