måndag 28 mars 2011

Som på film

Så var jag ensam mamma igen, mannen är på tjänsteresa.

Det har varit en jättemysig eftermiddag och kväll, nästan som på film... Att hämta barnen på dagis och skola är ren glädje! Det är alldeles för sällan som jag gör det. Jag får passa på att njuta när tillfälle ges. Middagen förflöt lugnt och stilla och sen fanns det tid att spela spel och mysa. Kvällen avslutades med premiären av "Djursjukhuset", sonens favoritprogram.

Imorgon ska jag vara hemma med dottern, vi ska ta en promenad till centrum och fixa till frisyren på lilltjejen. Om hon vill alltså, det är väl inte alldeles säkert. Men vi ska ut i alla fall och få oss lite solljus, det behövs!

Sen tror jag nog att det blir en tur till det stooooora möbelvaruhuset. Man får ju passa på när mannen är iväg...

Inga kommentarer: