onsdag 9 mars 2011

Vad var det som hände?!

Igår kväll somnade jag med barnen halvåtta och vaknade utsövd kvart över sex imorse. Dottern också. Vi har hållit igång sedan dess. Det har vanligt ganska trevligt, ända fram till för en liten stund sedan...

Vi hade varit ute och lekt en stund och jag hackade bort is från vår gång. Plötsligt blev jag alldeles matt och yr, skitkonstigt! Det var bara att gå in och jag trodde nog att det var ett blodsockerfall som spökade. Snabbt värmde jag på lite mat, men det smakade inte alls. Jag fick i mej lite mat i alla fall men jag undrar vad som är på G... Det blir soffläge nu så får vi se vad som händer.

Mannen reser bort imorgon och kommer hem på söndag så det är verkligen inte läge att bli sjuk nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla söta, hoppas verkligen att det är något mycket snabbt övergående!
Kram från en eftermiddagsledig syster