söndag 6 mars 2011

Dyngkåt och hur helig som helst

Mia Skäringer är bara bäst.

Vi var och såg henne på Cirkus idag, i hennes föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst". Vem fixar att göra entré enbart iklädd en för liten silverbikini inför en publik på över 1500 personer?! Hon gör det och hon är så förbannat bra att jag inte riktigt vet hur jag ska uttrycka mej. Hon är så naken och rakt på i sitt sätt att det bitvis nästan blir jobbigt.

Jag skrattade så jag fick ont i ansiktet, i nästa stund brände tårarna bakom ögonen och jag kände av den där klumpen i halsen. Alla känslor varvades om och om igen genom hela föreställningen. Så fantastiskt bra! Allra bäst var det när hon sjöng. Musiken och sången träffade rakt i hjärtat. Så vackert och så GRYMT bra!

Besöket på Cirkus ingick i en sån där mysig tjejdag med vännerna. Vi strosade lite i Gallerian och åt sushi till lunch innan det var dags att åka ut på Djurgården. Nu planerar vi för nästa gång, jag tror nog att det kommer att vara en husvagn inblandad då!

By the way, jag hittade en skitsnygg jacka på MQ idag. Vill ha, vill ha...


Inga kommentarer: