tisdag 22 mars 2011

Halv åtta hos mej

Det är ju ett himla trevligt TV-program!

Det är dessvärre sällan som jag får tillfälle att kolla men ikväll ligger nattningen på mannen så jag roar mej med att stryka och kolla på ovan nämnda program. Fast jag var tvungen att sätta mej lite för att vila min värkande kropp och då hamnade jag självfallet i soffan med datorn i knät...

Jag hade planerat på en runda rund byn med löparskor på ikväll men jag har så jäkla ont i benen att jag ger mej själv vila istället. Det blir nya tag imorgon, då är det gymdags igen och överkroppen ska få sej en dust. Får se om jag kanske får till en löptur imorgon kväll istället. Det återstår att se.

Hmmm,det låter oroväckande mycket från övervåningen. Hoppas, HOPPAS att de somnar utan bråk och skrik...

Inga kommentarer: