tisdag 29 mars 2011

Jag måste vara rubbad

Ett besök på IKEA stod på agendan idag. Lycka! Den lyckan blev dessutom beständig eftersom det inte var så många som hade kommit på samma tanke såhär en tisdagseftermiddag. (till skillnad från när man promt ska dit en lördag efter lön eller så....)

Jag älskar att strosa omkring där, framförallt på gatuplan i Kungens kurva där alla småprylar finns. Jag skulle kunna gå omkring där HUR länge som helst! Jag undrar vad det är med mej och det där varuhuset egentligen... Kanske borde jag söka hjälp?

Idag hade jag två små assistenter med mej. Jag mutade dem med fika först och så kollade vi läget på "barnavdelningen". Sen fick jag utan stress och tjat kolla på det jag ville också, vi hade riktigt roligt!

Med mej hem fick jag bland annat ett par såna där "bläckfiskar" med klädnypor som man hänger småtvätt i, blomlådor, smörknivar, en kudde till soffan och lite annat smått och gott.

Nu ska jag få sonen att hoppa in i duschen, sen är snart den här dagen slut också...

Inga kommentarer: