onsdag 9 mars 2011

Well...

Kör med förnekelse, det funkar, det funkar, det funkar... nog. Är lite yr, svettas och mår lite halvkass sådär... Jag kommer att vara tillbaka på banan tills imorgon!

Fixade middag som planerat men mycket mer än så har jag inte lyckats med idag.

Jo förresten! Jag har spelat Ballong-spelet med dottern ett antal gånger + ett sifferspel med "Fem myror...". Det gick att spela som ett memory, väldigt uppskattat! Hon har sånt tålamod och tycker att det är skitkul! Det där med att slå en tärning faller lilltjejen i smaken, då kan man vinna ju!

Nu ska jag fixa disken och jaga runt lite med dammsugaren innan jag intar soffan för resten av kvällen. Mannen skickade jag iväg med en inköpslista och lycklig dotter i släptåg, lite ska han väl få kämpa med när han ska iväg och förlusta sej?!

Inga kommentarer: