tisdag 29 mars 2011

Tuff kväll

Well. Det är väl i och för sej inte bara denna kväll som är jobbig, det känns som om den senaste veckan är en svacka när det gäller både mat och träning.

Som en följd av det så svajar humöret också och då blir jag ännu mer sugen på nåt att stoppa i munnen. Så jag gör det och blir på ännu sämre humör. Ont i magen får jag också...

Mannen kommer hem ikväll, jag saknar honom verkligen. Imorgon är vi båda hemma innan jag åker iväg på jobb ett par dagar. Jag MÅSTE ta mej tid att komma iväg på en runda imorgon kväll, jag behöver verkligen det. Det kommer att ta emot, att sova i soffan med mannen är himla mysigt men jag ska se till att få göra både och.

Det finns inte nåt mer godis kvar att snatta i skafferiet och dessutom är jag inte speciellt sugen på nåt. Just nu i alla fall. Det är läge att gå och sova nu, då vet jag i alla fall att det inte blir nåt mer ätande.

Jag tänkte precis skriva att det blir nya tag nästa vecka. Men det är ju skitsnack! Det ju en ny dag imorgon redan ju!

Inga kommentarer: