torsdag 8 september 2011

Att hålla fast vid planen

Jag gjorde mitt träningspass på lunchen idag som planerat. Men fy faan va' jobbigt det var! Mina ben fullkomligt skrek (öh?!...) att jag skulle lägga av men jag kämpade på så gott det gick. Jag hade velat göra passet tufffare men det tog bara stopp. Det var en riktig jäkla pina.

Nöjd med passet är jag inte men jag är väldigt glad över att jag ändå följer min plan. Idag är de diffusa förkylningssymtomen borta och jag börjar få lite mer energi igen.

Hoppas att det går åt rätt håll nu, jag måste vara på topp de kommande veckorna. Jag ska till Oslo nästa vecka för att hålla en utbildning och veckan efter är det ytterligare en utbildning. Sen ska jag dessutom åka iväg ett par dagar med jobbet för att göra affärsplan för nästa år. Vi ska åka till ett himla spännande ställe, längtar!

Fredag är det imorgon, bästa dan på hela veckan! Härligt!

Inga kommentarer: