tisdag 6 september 2011

Den stora tröttheten

Jag har känt mej oerhört seg sedan i söndags. Det känns precis som om luften fullständigt gick ur mej. Dagen idag startade likadant men jag tog mej till gymet på lunchen och det var ett jäkligt bra beslut!

Jag är inte superpigg men jag mår mycket bättre än innan i alla fall!

Jag körde rodd 15 minuter och sedan körde jag övningar för bröst och armar en kvart till. Självklart avslutade jag med några plankor. Ingen träning utan dem!

Träningsplanen för veckan ser ut så här:

Söndag: Vila
Måndag: Vila
Tisdag: Rodd + styrka 30 minuter
Onsdag: Zumba!
Torsdag: Löpning, 30 minuter på löpbandet.
Fredag: Styrka överkropp
Lördag: Långpass löpning, minst 60 minuter.
Söndag: Vila

Matmässigt så går det riktigt bra. Jag kör Viktväktarnas jämviktsprogram nu och jag får äta 5 points mer än tidigare per dag + att jag har en drös med extra bonuspoints.

Jag vet inte om jag ska fortsätta med Viktväktarna och det onlineverktyg som jag har levt med under en så lång tid. Det får nog bli en period av utfasning tror jag.

Planen för kvällen är att ta hand om den monsterstora högen med kläder som ska strykas... Hua va trött jag blev nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig Du är som inte ballar ur..... ;0)

Ett tips för strykhögen är en riktigt bra ljudbok, det kan få vilken tråkig syssla som helst att vara riktigt trevlig!

Kram söta syster