tisdag 27 september 2011

Nere för räkning

Den tog mej till slut, förkylningen som började spöka redan dagen innan Tjejmilen. Idag har jag inte gjort många knop förutom att sova, ta nässpray och knapra värktabletter. Nu kan det bara bli bättre eller?!

Helgen som gick var jag i Istanbul på en helt fantastisk resa tillsammans med mina arbetskamrater. Jag är helt såld på denna häftiga stad som är en perfekt mix av västerlandet och tusen och en natt. Det är definitivt ett ställe jag kommer att åka tillbaka till.Vi hann med massor! Det blev jobb, sightseeing, shopping och tid till att bara umgås med alla trevliga människor jag arbetar med. En riktig höjdare!

Min favorit var Topkapipalatset och dess harem. Mosaikerna var så vackra och jag fotograferade som en besatt. Dessvärre är det svårt att förmedla känslan och stämningen som var fantastisk. Här kommer ändå några bilder!







Nu knaprade jag i och för sig värktabletter redan då i ett desperat försök att få stopp på förkylningsmonstret men det funkade ganska bra. Jag hann inte tänka på att jag var trött och hängig, det var bara att köra på.

Någon träning har det av förklarliga skäl inte blivit på ett tag, sista passet gjorde jag förra måndagen. Nu ska jag se till att bli frisk först, sedan får jag komma igång med träningen igen. Maten går sådär...

Jag är helt enkelt inte på topp någonstans just nu.





Inga kommentarer: