onsdag 7 september 2011

Zumba!

Ikväll har jag dansat Zumba. Så himla roligt! Kolla Youtube efter klipp med Zumba Reaggeton, sånt har jag nosat på idag! Finaste vännen A har startat en grupp på den lokala dansskolan och vi var ett gäng tanter som skakade loss så att fönstren immade igen!

Ska nu bara bestämma mej om detta är vad jag ska pyssla med på onsdagkvällarna framöver... Vi får se, det är lockande!

Träning gör bra saker med mej... Jag har känt mej lite hängig hela dan och var på väg att backa ur kvällens happening men så kunde jag ju inte svika kompisen så jag körde på i alla fall. Nu mår jag toppen! Träning är bra i alla former!

Imorgon är tanken att jag ska köra ett pass på löpbandet på lunchen. Jag hoppas hoppas hoppas på att jag mår som jag gör nu så att jag kan få till ett riktigt tufft pass. Jag vill ha det och jag behöver det trots att jag vet att det kommer att bli pissjobbigt. MEN så skönt efteråt!

Lite mat ska ner i magen nu, sen är det sängen.

Go natt!

Inga kommentarer: