torsdag 29 september 2011

Wordfeud

Herregud, nu är jag också fast.

Igår låg jag här alldeles ensam och rastlös i soffan och funderade på hur jag skulle kunna fördriva tiden. Det är ju inte speciellt kul att ligga hemma och vara krasslig.

Så jag samlade mod och gjorde det. Jag laddade ner Wordfeud-appen. Nu är jag hopplöst fast, TROTS det faktum att mina kära vänner sopar banan med mej och mina risiga ordknåparkunskaper. Det är ju jätteroligt ju!

Jag har piggat på mej och idag var jag tillbaka på jobbet. Det är verkligen ett trevligt ställe med mysiga människor, det är inte så konstigt att jag faktiskt har arbetat inom samma företag i 10 år nu. Men det är lång tid...

Funderingar på förändring dyker upp ibland men jag har ännu inte kommit på vad det är jag skulle vilja göra istället för det jag gör nu. Jag kör på ett tag till så får vi se vad som händer framöver.

Snart är det helg igen och jag längtar! Allra finaste vännen är på besök i hemstaden och imorgon åker jag dit också. Det ska bli så himla roligt att träffa henne, det är ett år sedan sist!

Inga kommentarer: