måndag 25 juni 2012

Måndag hela veckan?

Näää! Äntligen är denna måndag snart över.

Åter igen blev det en körig dag på jobbet men tack och lov så gick jag hem med en hyfsat ok känsla i magen. Imorgon blir en bättre dag. Absolut.

Det känns som att stressen kring jobbet och en del annat ställer till det för mej. Det är svårt att koppla av, tankarna snurrar ständigt i skallen. Mina ansträngingar att skapa struktur i tillvaron håller mej med fötterna på backen men det skulle inte krävas mycket för att få mej att tippa.

Det märks hemma, tålamodet är minimalt. Min älskade familj, det är tyvärr de som får skiten som skvimpar över. Det är inte bara grinigt när jag kommer hem, ikväll har jag fått en stund att skratta och mysa med dottern och gosa med sonen. Mannen då?! Honom ska jag pussa på sen.

Lunchträningen körde jag som planera idagt, glad och nöjd för det är jag och klappar mej själv på axeln. Det är så lätt att skippa men åh, va BRA jag mår när det blir gjort!

Imorgon är det inte någon träning inplanerad med planen är att eventuellt godissug ska botas med en PW om kvällen blir för jäklig.

Nu är det dags att blunda lite... Go natt!





Inga kommentarer: