lördag 2 juni 2012

Sommar!

Visst är det härligt med sommar?! 2 juni är det idag och ute blåser och regnar det på tvären. Mysigt värre! Äh, det vänder snart. Om några dagar lallar vi omkring i shorts igen och har glömt det här skitvädret.

Det där med att glömma och gå vidare ska jag satsa på när det gäller tandvärken jag går omkring med. I måndags åkte tanden ut men jag har fortfarande ont. Jätteont faktiskt, så ont att jag känner mej sjuk. Jäkla piss. Om det känns så här på måndag så ska jag förära tandläkaren ett nytt besök. Hoppas inte att det ska behövas. Mitt i allt det pissiga så mår jag ändå lite bättre än tidigare så det går ju åt rätt håll i alla fall. Alltid nåt.

Nu ska jag såsa vidare här. Jag ser mej själv ligga och blunda i soffan en stund. Ska ta att förverkliga den bilden på en gång!

Trevlig helg!



Inga kommentarer: