tisdag 19 juni 2012

Turbulens

Det har varit en rörig dag. Jo, jag tackar...

Tack och lov har det bland allt det röriga och struliga också varit bra saker. Bra som i att jag tills slut fick en hel del gjort på jobbet, bra som i att jag tränade på lunchen och bra som i att jag fick pussa på min älskade son när jag kom hem. Han hade också haft en jobbig dag. Min älskling.

Jag har träningsvärken från helvetet efter det där skivstångspasset i söndags så jag passade på dagens möjlighet att köra ett sånt pass till ikväll. Ja, det var inte bara skivstång ikcäll, det var intervaller på det också. Det får bli en annan gång istället.

Jag hängde med goa arbetskompisen till gymet på lunchen istället. Passet på crosstrainern fick mej att svettas ordentligt och mina stackars ömma muskler kändes lite bättre, i alla fall en liten stund!

Min lilla familj har redan somnat och nu ska jag försöka varva ner lite. Ny dag imorgon, nya möjlighet till att få en bra dag, rakt igenom.

Inga kommentarer: