söndag 17 juni 2012

Oönskade kilon

Jag skrev i nåt tidigare inlägg att jag hade hoppat på propoints-tåget igen för att göra mej av med lite oänskade kilon som smugit sej på. Idag var det vägdag.

Tadaaaa!!! 2 kg hade försvunnit under min första pointsräknarvecka. Gött!

Nu firar jag det med en stooor bit morotskaka.... Näää, det gör jag faktiskt inte men jag funderar på att gå och lukta lite på den. Det finns inte några points kvar att tugga i sej idag så jag tänkte äta lite melon istället. Alldeles gratis är det. Och gott!

Idag har jag varit på ett skivstångspass för första gången. Jäklar va roligt det var! Jag gillar att det var enkelt, trots att det var första gången så kunde jag hänga med bra. Det kommer jag att göra om igen!

Ny vecka är det imorgon, eller ja, "min" vecka startade ju redan idag faktiskt. Så här kommer träningsprogrammet att se ut har jag tänkt:

Söndag: Styrketräning, 45 minuter.
Måndag: Löpning, intervaller, 30 minuter
Tisdag: Vila (eller ett styrke/intervall-pass på Friskis...)
Onsdag: Crosstrainer 30 minuter.
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning eller PW
Lördag: Vila

Häpp! Nu är det dags att mumsa melon!




Inga kommentarer: