onsdag 13 juni 2012

Sommarlov!

Min lilla Snorpa har haft skolavslutning idag. Mysigt och fint och alldeles fantastisk var det! Barnen sjöng så det ekade och alla var så fina. Tårarna rann och stressen försvann. Balsam för själen.

Tänk att efter bara två veckor på nya förskolan är hon som en i gänget, hon trivs verkligen där och vi är så glada att hon äntligen har fått börja där. Bästa skolan i hela stan, fantastiskt ställe är det!

Imorgon är det sonens tur att ha avslutning, då blir det till att gråta lite till. Fina ungar!

När vi kom hem och barnen somnat så smög sej stressen på igen. Jag HATAR verkligen att stressa och nu har det varit och är väldigt mycket på jobbet och hemma. Det jobbiga i det här att jag inte ser nåt slut på det, inte på jobbet i alla fall. Blä.

Nu väntar jag på att mannen ska masa sej ner till mej här i soffan och hjälpa till att planera kommande dagar lite så att jag inte går i spinn fullständigt. Hmmm, jag tycker mej höra nån som snarkar där uppe... Well, får väl planera lite själv istället.

Tränat blev det idag på lunchen. De där stunderna är om möjligt ännu viktigare nu, annars är jag rädd att tappa greppet. En tur på roddmaskinen blev det och sedan styrka för överkroppen. Matintaget fungerar idag också. STOLT!

Imorgon är det en löprunda inplanerad. Ska klippa mej också.
Kanske kan koppla av lite då. Hoppas på det.

Inga kommentarer: