söndag 3 januari 2010

En dag närmare målet!

Det har varit en bra dag idag. Har inte ätit speciellt dumt alls och tog en titt på vågen, då min "vägdag" är söndag.

Minus 2 kg visade den!

Nice....

Nu börjar vardagen igen. Det är NU det börjar.
På riktigt.

Har tänkt att börja träna på ett alldeles splajdans nytt F&S precis vid mitt jobb.
Kollade deras hemsida idag och det verkar inte som om de kommer att öppna förrän i februari. Trökigt, jag som är så på hugget nu...

Hade också sett fram emot i alla fall ett par lunchpass per vecka, men det verkar vara lite tunnsått med den varan. Hoppas på att de ökar på lite när de startar upp. De har ett gym också, så möjligheterna finns, oavsett.

Imorgon är det jobb igen.
Hmmm... Hade gärna gjort något heeeeelt annat, om jag ska vara riktigt ärlig.

1 kommentar:

Anonym sa...

2 kg, INTE dåligt! Du ÄR verkligen på hugget syster! SJälv drar jag igpng i morgon...